octoplant er et nyt produkt som kombinerer funktionalitet fra Versiondog (AUVESY) og AutoSave (MDT).
octoplant er en modulbaseret platform, som kombinerer versionsstyring af automationssoftware med cyber security. Systemet kommer med en Business Intelligence-modul, der skaber den optimale kombination af IT og OT med fuld kontrol og værdifuld indsigt.
Hold produktionen i gang med octoplant versionsstyring
Dagens produktionsanlæg møder stadig højere og mere komplekse krav. Et voksende antal af IoT-enheder, sensorer og automationssystemer, såvel som flere leverandører, alt sammen bidrager til større kompleksitet. Læg hertil også forventningen om 24/7-drift, kortere omstillingstider, strengere krav fra myndighederne samt stadig større cyber-risiko, gør sagen bestemt ikke lettere for virksomhederne.
Med octoplant holdes produktionen i gang, hvilket garanterer den maksimale pålidelighed og derved minimalt antal af driftsstop, samt højere kvalitet og sikkerhed. Systemet leverer øget produktionseffektivitet ved at bruge data som beslutningsstøtte.
octoplant Dashboard
octoplant kommer med forskellige brugergrænseflader, således at den visuelle information om hændelser i systemet kan fortolkes nemmere og hurtigere. Brugergrænsefladerne er udformet, så brugere kan analysere og overvåge data fra flere octoplant-servere.
System Dashboard
System Dashboard giver vigtig information om systemet. Her kan du få svar på spørgsmål som «Hvor mange backups er aktiveret eller deaktiveret?» eller «Hvilke backups mislykkedes?».
Job Log
Job Log viser historik over alle jobresultater (f.eks. backup). Det giver en grafisk analyse af resultatet, samt mulighed for at filtrere og sortere ved videreanalysering.
Admin Dashboard
Admin Dashboard viser oversigt over tilgængelige brugere, klienter og licenser.
Funktionalitet
- Få oversigt over dine systemer, backup-rutiner og versionshistorik.
- Opret automatisk backup og hold dig opdateret på ikke-planlagte ændringer.
- Reducer nedetid ved at bruge backup for at finde den rette version og hurtigere genoprette systemet.
- Forbedr udstyrseffektivitet (OEE) igennem standardisering af backup og versionsstyring.
- Implementer workflows for enklere rapportering til myndighederne.
- Identificer potentielle cyber-risikoer, og få anbefalinger for maksimal pålidelighed og stabilitet.
Vælg mellom Core, Plus og Premium
octoplant findes i tre versioner – Core, Plus og Premium. Det giver større fleksibilitet med at tilpasse octoplant præcis til dine behov, så du selv kan bestemme hvilke dele af løsningen du ønsker at benytte.
Få mere information om octoplant på AUVESY-MDT’s hjemmeside (på engelsk), her har du også mulighed for at downloade en 30-dages gratis prøversion, download brochuren nedenfor eller kontakt os for en uforpligtende snak og demonstration af octoplant, ved at udfylde formularen.
Vi har meget vi gerne vil fortælle dig om octoplant.
Kontakt os nu for en uforpligtende snak.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Hilsen fra
Sales Area Manager
anders.sorensen@novotek.com
+45 23 29 37 17
Area Sales Manager
erik.nielsen@novotek.com
+45 31 72 55 60
Jeg vil gerne vide mere om octoplant
Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig snarest