Komplekse anlæg og produktionsmiljøer har ofte lignende komplekse supportbehov. Derfor tilbyder vi forskellige service- og supportaftaler, så du kan være sikker på, at du får den hjælp og vejledning, du har brug for – når du har brug for det.

Vi ønsker at levere et kontinuerligt højt serviceniveau til alle vores kunder. Vores supportmodel betyder, at vi giver dig hurtige og effektive løsninger på dine udfordringer i hele produktets levetid. Forskellige service- og supportaftaler kan tilpasses, så du får en supportløsning, der passer til dig og din virksomhed.

Vil du have en service- og supportaftale? Se vores forskellige aftaler herunder, og kontakt os på info@novotek.dk eller via vores kontaktformular.

Vores service- og supportaftaler

Service abonnementer

Alle brugere har behov for support og det er Novoteks fornemste opgave at sørge for at alle kunder og brugere har en første klasses oplevelse af og med de produkter og løsninger som Novotek leverer.

Derfor har vi udviklet de 2 abonnementer Novotek Support Subscription – NSS og Product Upgrade Subscription – PUS, som er komplimentære ydelser, der kan tilfredsstille selv meget komplicerede supportbehov.

Vi tilbyder hele tiden et højt serviceniveau for din produktionsproces efter behov.

Novotek Support Subscription – NSS

Er et abonnement der garanterer, at Novotek Support frit (uden yderligere omkostninger for dig), kan kontaktes på telefonen indenfor vores normale åbningstid. Supporten er altid bemandet i vores åbningstid og vores supportere har lang erfaring og dyb viden omkring de produkter og løsninger, som vi sælger.

Novotek Support hjælper med alle problemer indenfor vores leverance for derigennem at give kunden den bedste oplevelse. Vi tilbyder fejlrettelser til allerede fundne fejl, hjælp til fejlfinding – dog ikke hjælp til egentlig applikationsudvikling i større omfang.

 

Product Upgrade Subscription – PUS

Er et abonnement der sikrer at de købte produkter altid er up-to-date, idet alle nye versioner og revisioner af produkterne kan bestilles frit uden yderligere omkostninger, således at du som kunde altid har maksimal glæde af produkterne. Da produkterne hele tiden udvikles med nye faciliteter og muligheder, support for nyeste version af operativsystem o.s.v er det et abonnement, som i de fleste tilfælde er uundværligt og meget økonomisk fordelagtig.

Herudover er alle ydelser nævnt under NSS inkluderet.

Afslutningsvis giver PUS yderligere ret til at kunne kontakte GE Intelligent Platforms support direkte via telefon hele døgnet rundt 365 dage om året eller via web med adgang til GE Intelligent Platforms Case Management System, online Knowledge Center med bruger forum, manualer, eksempler for download og meget mere.

Flere tjenester
Teknisk support

Har du brug for hjælp til dine løsninger eller produkter? Vi er tilgængelige for teknisk support.

Læs mere
Kursus

Vi tilbyder både grundlæggende produkttræning og kurser i mere avancerede funktioner.

Læs mere