Novotek har udviklet partnerskaber for at kunne tilbyde systemintegratorer adgang til vores support, produktportefølje og vores udviklingsværktøjer på en effektiv og konkurrencedygtig måde.

Ved at blive partner med os sparer du tid, du undgår programmering ved at bruge færdige funktioner, bliver mere effektiv og behøver kun at konfigurere. Sammen skræddersyr vi løsninger, som du kan bruge til din kunde.

novotek-check-box_rgb

Hvem kan blive Solution Provider?

Er du systemintegratorer med automatisering- og IT-ekspertise, der har gennemført projekter med Novoteks produktportefølje? Så kan du tegne et partnerskab med os.

Vores partnere skal være lokalt aktive, have en etableret kundebase og være villige til at sælge Novoteks produkter med tilhørende tjenester.

Som godkendt partner bliver du Novotek-løsningsudbyder. Inden du bliver godkendt, foretages en analyse af din virksomhed i henhold til en evalueringsrutine med en tilhørende tjekliste.

Vores partnerskab

Afhængigt af din størrelse, evne og færdighedsniveau kan vi tilbyde to forskellige niveauer af partnerskab med forskelligt licensindhold og muligheder:

Selected Solution Provider

  • Nettopriser for demoudstyr
  • Salg- og teknisk support
  • Uddannelse af en medarbejder
  • Rabat på produkter og uddannelse
  • Forretningsmuligheder fra Novotek
  • Systemintegratordag(e) med træning og info

Premium Solution Provider

  • Nettopriser for demoudstyr
  • Modtager salg og teknisk support
  • Opført på Novoteks websted
  • Uddannelse af en person
  • Rabat på produkter og uddannelse
  • Få forretningsmuligheder fra Novotek
  • Systemintegratordage (r) med træning og info

Licensindhold

Som Solution Provider kan du vælge to forskellige licenspakker og antallet af samtidige brugere.

Licenspakke 1

Standard opsætning af:

Proficy iFIX (Unlimited)
CIMPLICITY (Unlimited)
Proficy Operations Hub
Proficy Historian
Proficy Workflow
Proficy CSense
Proficy Webspace
Proficy Batch

Licenspakke 2



Proficy Plant Applications
Open Enterprise
Tracker
ROB-EX Scheduler

Opfølgning og evaluering

Hver løsningsudbyder underskriver en 1-årig kontrakt, der inkluderer aftalte tjenester og rabatter. Rabatter afspejler salgsmængden fra partnerens side. Denne mængde følges årligt op i forbindelse med forlængelse af partnerskabet.

Lad os fortælle mere!

Kontakt os